Κυριακή 9 Μαρτίου 2008

Blogs



Χαίρετε. Όντας το πρώτο μου ποστ στο προσωπικό μου blog, και γενικότερα σε blog, σκέφτηκα να εξηγήσω γιατί μπήκα στον κόπο να δημιουργήσω ένα Διαδικτυακό τόπο, με το φίλο μου και αδερφό μου, patatahooligan.
Μέσω αυτού λοιπόν του blog, έχω σκοπό να σχολιάζω την επικαιρότητα και τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα σ' όλους τους τομείς της ζωής αυτής της χώρας αλλά και να εκφράζω, καθώς και να μοιράζομαι, συναισθήματα, σκέψεις και οτιδήποτε άλλο με εσάς που διαβάζετε, και γενικότερα μ' όποιον θα έχει την καλοσύνη να επισκέπτεται τη σελίδα. Θα ήμουν ευτυχής εάν φεύγοντας αφήνατε ένα μικρό σχόλιο στο οποίο θα διατυπώνατε την άποψη σας για το blog μας. Θα σας παρακαλέσω να MHN υπάρχουν υβριστικά σχόλια. Αυτό βέβαια δε συνεπάγεται και λογοκρισία της απόψεως σας. Μπορείτε ελεύθερα να πείτε τη γνώμη σας χωρίς όμως να προσβάλετε εμάς, άλλες προσωπικότητες ή διάφορες εθνικές ή οποιαδήποτε άλλου χαρακτήρα ομάδες. Μη αποδεκτά σχόλια που θα περιέχουν κάποιο από τα παραπάνω θα σβήνονται.
Αυτός ήταν ο σκοπός μου όταν σκεφτόμουν να δημιουργήσω ένα blog καθώς και η εμπειρία του να φτιάχνεις κάτι προσωπικό που πάντα επιφέρει μεγάλη ικανοποίηση όταν βλέπεις το υλικό να εκτιμάται από τρίτους

Πιστεύω, πως και ο συνάδελφος patatahooligan (ή αλλιώς ο άνθρωπος με το κίτρινο όνομα) θα γράψει εντός ολίγου ένα παρόμοιο κείμενο που θα λέει και αυτός τις προθέσεις του. Το υλικό συνεχώς θα βελτιώνεται. Τα λέμε λίαν συντόμως!

dimitrisTS

1 σχόλια:

Unknown είπε...

Poli oraio Post filtate :)
to poio oraio omos einai to sxoleio gia ton patatohooligan
o anthropos me to kitrino onoma Lol:P